Uluslararası Okuma Becerilerinde Gelişim Araştırması(PIRLS) Sorunsuz Bir Şekilde Tamamlandı.
Ülkemizin de üyesi olduğu IEA (Uluslararası Eğitim Başarılarını Değerlendirme Kuruluşu) tarafından 5 yıllık döngülerle yapılan bir tarama araştırması olan PIRLS (Uluslararası Okuma Becerilerinde Gelişim Araştırması), ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin farklı metin türlerine göre okuduğunu anlama becerilerini ve okuma alışkanlıklarını ortaya koymayı hedeflemektedir. Bu kapsamda öğrencilerin okuma becerilerini belirlemek için bilişsel testler ile öğrencilerin bu becerilerini etkileyen faktörleri belirleyebilmek amacıyla okul, öğretmen, öğrenci ve veli anketleri uygulanmaktadır. 48 ilde gerçekleştirilen ve ilimizden Merkez Çinigaz Doğalgaz Sevin Akdoğan İlkokulu 4/B sınıfının katıldığı uygulama sorunsuz bir şekilde tamamlandı.